Просвітницький проєкт «Екологія свідомості: розвиток гідної особистості»

25

ГО «Світ важливих ініціатив» розпочинає реалізацію просвітницького проєкту «Екологія свідомості: розвиток гідної особистості», в межах якого реалізовуватимуться різні суспільно важливі ініціативи та відбуватимуться корисні заходи для розвитку особистостей – школярів. Зокрема, добровільно створені (в січні 2020 р.) школярами команди (з числа переможців (на думку журі) в конкурсних категоріях 3, 4, 6, підкатегоріях 7.1 та 7.2 творчого конкурсу, що відбувався в межах соціального проєкту «Екологія свідомості: протидій байдужості, яка руйнує світ!» у 2019 р.) здобуватимуть розвиткові та благодійні гранти, виходячи із загальних підсумків своїх досягнень у таких чотирьох конкурсних категоріях:

І. Анімаційний ролик проти негативних явищ в суспільстві (з нижченаведеного переліку). Тривалість від 1 до 5 хв.

ІІ. Зображення-наклейка проти негативних явищ в суспільстві для громадського транспорту, зупинок міського транспорту тощо. Файл з розширенням програми, у якій створювалось зображення (в т.ч. наприклад у форматі TIFF), а також файл у форматі JPEG. Зображення має бути створено самостійно школярами в одній із графічних програм.

Серед негативних явищ в суспільстві, яким протидіятимуть школярі з допомогою своїх творчих робіт, зокрема такі: лайка (матюки), тютюнопаління та вживання алкоголю (в т.ч. нажаль школярами і не тільки старших класів); наркоманія; булінг; несправедливе оцінювання вчителями; неадекватна поведінка учнів по відношенню до вчителів; неадекватна поведінка вчителів по відношенню до учнів; вихваляння матеріальним; смітіння на кожному кроці; вирубування ялинок; виривання пролісків; хамство на дорозі; викидання сміття в річки; нищення лавок, дитячих майданчиків, розмальовування стін будинків в центрі незграбними написами; не сортування сміття вдома, а скидання всього в один бак; не повага до державної мови; лінь до навчання; відсутність допомоги батькам вдома; інтернет-залежність; залежність від комп’ютерних ігор та смартфонів; пасивність; списування на контрольних та іспитах; плагіат (видання чужого за своє); розроблення чогось важливого аби-як; запізнювання; байдужість; брехня (в т.ч. популізм); хабарництво (в тому числі в школі у різних проявах); не поступання місцем підлітками і чоловіками (і не тільки ними) літнім людям, вагітним, мамам з маленькими дітьми; відсутність слова «дякую» від тих дорослих, яким дитина поступилась місцем чи іншим чином виявила повагу; агресивна поведінка в маршрутках з боку пасажирів і водіїв; крик один на одного; знущання з бездомних тварин чи безвідповідальність до домашніх чотирилапих «улюбленців» коли стає не до них; суржик і русизми; хвалькуватість; фізичне та психологічне насилля з боку батьків; сварки в сім’ях між батьками; забруднення повітря транспортом у містах; «комфорт» у маршрутках, власники яких хочуть постійно збільшувати вартість проїзду; корки в місті, які часто виникають через недолугість і хамство деяких водіїв; інші негативні прояви.

ІІІ. Добрі справи (якісна презентація, створена в програмі MS Power Point (до 20 слайдів), що має містити фото-звіт з описом добрих справ команди за січень-квітень 2020 р.; заклик для заохочення інших до наслідування таких добрих справ; суть доброї справи, яку планує зробити команда ще в 2020 р,, але для якої потрібна допомога мецената). Добрих справ має бути хоча б чотири: три з нашого переліку, який буде незабаром оприлюднено, і одну на власний вибір команди (можна, і навіть треба, продовжувати реалізовувати ту добру справу, яку було розпочато у 2019 р. під час участі в проєкті «Екологія свідомості: протидій байдужості, яка руйнує світ!»).

IV. Відео-сюжет загальною тривалістю від 4 до 12 хвилин про відвідування протягом січня-квітня 2020 р. чотирьох закладів (театр, органний зал, філармонія та один з музеїв Львова) із своїми враженнями, які мали б заохотити однолітків відвідати відповідний захід (вистава, органний, симфонічний чи інструментальний концерт, опера чи балет, екскурсія в музеї), використовуючи цікаві факти тощо (чітко вказуючи назву закладу та заходу, що відвідувався). У відео-сюжеті кожен учасник команди має висловити хоч одну свою думку чи враження, заклик тощо.

Протягом січня-квітня 2020 р. кожен учасник команди повинен відвідати хоч один раз ці чотири заклади на заходах, які вибере сам (причому один із заходів має відвідати разом вся команда; можна відвідувати і більше ніж 4 заклади та заходи у них, але про це теж необхідно зазначити у відео-сюжеті).

Над кожною з чотирьох категорій має працювати активно вся команда. Всі чотири роботи необхідно подати до 23.04.2020 р.

Додатково. Крім того учасникам команди необхідно протягом цього часу читати енциклопедичні видання, українську і світову класику хоча б з шкільної програми, достовірні книги, що стосуються історії України та зокрема м. Львова, географії України, мистецьких та наукових досягнень представників українського народу (ми незабаром оприлюднимо перелік рекомендованих книг). Ці знання в подальшому знадобляться зокрема для інтелектуального змагання у форматі «Що? Де? Коли?». Також необхідно відвідувати хоч один раз в місяць важливі просвітницькі чи справді розвиваючі (а не імітаційні чи маніпуляційні) заходи в місті Львові, в т.ч.: навчальні семінари чи заходи в Tech StartUp School; виставки мистецьких творів; зустрічі з моральними авторитетами нації; зустрічі з українцями, які мають світові досягнення в різних сферах і вносять свій внесок в розвиток України (в т. ч. науковцями, митцями, …), захищають її в різний спосіб від агресора чи дій його прихвостнів всередині країни. Ми публікуватимемо анонси частини таких заходів на фейсбук-сторінці проєкту та на сайті ГО «Світ важливих ініціатив» https://www.inem.lviv.ua . А також кожному учаснику необхідно в міру можливостей кожного тижня (чи дня – по змозі) працювати над зміцненням свого фізичного стану і сили волі.

P.S. Незабаром також повідомимо про цікаву розвиткову та конкурсну програму для обдарованих школярів (з усіх шкіл) Львова, які гідно пройдуть відбірковий тур.